Ons laatste reisverhaal..... last night in Sydney

8 januari 2015 - Sydney, Australië

Woensdag 7 januari was alweer een geweldig dag! Luke is deze week weer aan het werk gegaan, hij start elke dag met een uurtje zwemmen. Dat betekent vroeg op en vroeg naar bed. Deze woensdag zijn we met Tony, zijn vrouw Nienke en Linda een dagje op stap geweest. We treinen samen naar de city. Bert bezoekt the Red Eye, Linda en Nienke gaan hun eigen weg en Tony en ik gaan de tower op. Wat een geweldig uitzicht! Vanachter het glas maak ik foto's, wat ik me nog niet realiseer is dat we ook de buitentour maken. Buitenlangs met safety belts aan, onder begeleiding van een tourguide. Wat een belevenis!!! Bedankt Tony!! Rond de middag zoeken we elkaar weer op en varen we naar Manly. Een prachtige tocht naar alweer een prachtig stukje van Sydney. We lunchen en wandelen rond, kopen nog wat souvenirs. We varen terug en Bert maakt nog meer foto's. Eenmaal in Circular Quay nemen we afscheid van Nienke en Tony. Wij willen graag een Evensong bezoeken in St. James. Maar...... we hebben niet goed gekeken. De kerk is dicht. Na een heerlijk dinner in de haven treinen we terug naar Linda en Luke.

Donderdag 8 januari, onze laatste dag in Sydney. We checken in online en treinen daarna samen voor de laatste keer met Linda en Luke's Opal card naar town. Linda gaat naar het strand met de kids. We shoppen nog wat rond, bezoeken the Botanic Garden en treinen weer terug. We wilden nog een bezoek brengen aan St. Andrew's Cathedral, maar we hebben alweer pech. De kerk is dicht. We nemen een shower en maken ons gereed voor het afscheidsdinner. Linda heeft een reservering gemaakt in een goed restaurant en bijna de hele familie is hier. We ontmoeten Garry eindelijk!! Linda, Luke, de kinderen, Ronda en Kim, tante Nanke en oom Willem, Tony en Nienke. Ons laatste dinner in Sydney, geweldig met zoveel family om ons heen. Voor mij heel bijzonder om Bert's verre family te ontmoeten en mee te maken. Thanks to you all!!!!! We have had a wonderful time in Sydney!!! Morgenochtend pakken we onze koffers en than its time to say goodbye.......dat wordt nog lastig! Maar het voelt ook goed om weer naar huis te gaan. Nogmaals bedankt iedereen voor een geweldige vakantie, zowel in Nieuw Zeeland als in Sydney!!! You are unforgettable! Totziens in Holland or mayby in New-Zealand and Australie..in a couple of years.....