Het houdt niet op......

6 januari 2015 - Sydney, Australië

Maandag 5 januari treinen Bert en ik samen naar the city. We hebben besloten om vandaag de hippo te nemen (hop-on - hop-off bus). We starten op Central Station en rijden door naar de Harbor Bridge. Hier verlaten we de bus en wandelen over de brug en weer terug. Een prachtig uitzicht vanaf hier en Bert maakt wederom veel foto's. Na een quick lunch hoppen we weer op de bus. Na wat high lights onderweg hoppen we weer off de bus bij het opera house. Het weer is prima en we wandelen gezellig langs de opera-bar en rondom het opera house voor nog meer foto's. Onze bus toert verder door de stad en we hoppen weer off bij het Central Station. Om optijd voor dinner te zijn, treinen we samen weer terug naar Bexley North. We eten met z'n allen buiten...... het is nog steeds erg warm hier....... lasagna. Heerlijk gekookt Linda!!

Dinsdag 6 januari wordt alweer een drukke dag. Oom Willem is hier al om 08.30 om ons op te halen. Bert, oom Willem en ik lopen samen terug naar hun huis. Tante Nanke zit al met smart op ons te wachten met koffie cake. Voordat we vertrekken krijgen we een korte rondleiding door het huis. Oom en tante nemen ons mee naar Bulli, sublime point lookout Het uitzicht is geweldig!!!!! Vanaf deze plek zien we prachtige baaien en stranden en zien we ongeveer de plek waar oom Willem en tante Nanke elkaar ontmoet hebben. We rijden door naar Kiama Blowhole, een gat in de rotsen waar het water onder hoge druk omhoog spuit als de zee ruw is. Het is niet ruw genoeg vandaag, maar we zien het zeewater wel enkele tientallen meters omhoog spuiten. Een bijzonder natuurverschijnsel. Als verrassing krijgen we op deze plek bezoek van Ronda! We hebben gezamenlijk lunch, heel gezellig! We nemen weer afscheid van Ronda, we zullen haar op het vliegveld nog 1 keertje zien. Met ons vieren rijden we door naar Minnamurra Rainforest en maken een lange wandeling door de bush. Aan het eind van onze wandeling zien we een echte kangaroo!!!!! Indrukwekkend en zo groot!. Linda en family zijn al in het Royal Park en wij rijden daar ook naartoe voor een BBQ en een gezellig weerzien met Michelle, dochter van neef Gary. We krijgen gezelschap van Kakatoe's en andere rare vogels, die we in Nederland alleen maar in de dierentuin tegenkomen. Moe maar voldaan rijden we in Luke's nieuwe car terug naar huis. Wat weer een indrukwekkende dag! Het houdt niet op......

1. Pap en mam:
    6 januari 2015
    Wat een verrassing, helemaal nog niet op gerekend dat er vandaag al weer een bericht van jullie zou zijn. Marleen je
    bent geweldig, dat je zo aan het thuisfront denkt.(Bert ook hoor met de prachtige foto's) Op de foto waar jullie boeren-
    kool zien, weet Oom Willem wel een verhaal, vraag hem maar.
  2. Marcha Neijmeijer-Haan:
    6 januari 2015
    Het houdt inderdaad niet op. Tjonge, jullie hoofden moeten wel tollen van alle plaatsen en namen. Na de vakantie eerst maar eens uitrusten.... Sommige plaatsen roepen ook bij mij herinneringen op. Leuk!!
  3. Sonja:
    7 januari 2015
    Hoi Marleen en Bert,
    Wat een verhalen!! Wat een reis.
    Wat een belevenis,....
    Ennuh, nog de beste wensen voor 2015. Nou het begint in ieder geval goed he?
    Groetjes uit Eelderwolde